* Rondje Sunshine State

Van de 13 potten Skippy is er nog maar één over waarvan de bodem in zicht is, de Bath and Body Works lotion is nagenoeg opgesmeerd en leeggespoten en alle  ziplockzakjes zijn ook op, goede reden vinden wij om weer de grote plas over te steken.

Dit keer blijven we dicht bij "huis" en bezoeken alleen Florida. We vliegen met United Airlines naar Washington en stappen daar over op de vlucht naar Orlando. Hier halen we de auto op en rijden dan van Orlando naar Mount Dora, waar we 's nachts zullen slapen. Van hier uit gaan we eerst een kleine week een rondje Noord Florida doen, om 31 juli terug te komen in Orlando.

Voor de eerste keer zitten we dan een week in een villa, tot nu toe verbleven we steeds in hotels, maar dit moeten we ook maar eens ervaren, iedereen is altijd zó enthousiast. Na dit weekje verkassen we nog 3 dagen naar het Royal Pacific Hotel, dit is intussen vaste prik geworden. Een heerlijk hotel op het Universal terrein waarbij je als hotelgast alle fastlanes van Islands of Adventures en Universal Studios kunt gebruiken.

Na deze dagen zakken we naar beneden, doen waarschijnlijk Key West nog aan om de vakantie in Miami af te sluiten.



5 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie ook een blog hebben! Het klinkt goed hoor in een mooie villa :) Ik ga proberen om jullie verslag bij te houden als we op vakantie zijn, maar mocht dat niet lukken ga ik het lekker lezen als we weer terug zijn. Ik zal jouw verslag ook bij mijn reisverslagen zetten!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carin,

    Leuk hoor, lekker naar Florida. Wij gaan ook eind van het jaar dus ik be benieuwd of we nog tips van dit verslag kunnen gaan halen. Ik heb alleen nog niet helemaal door wanneer jullie vertrekken maar als het lukt ga ik jullie zeker volgen.

    Leuk!!

    Veel plezier alvast!!

    Groetjes,

    Jaap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Carin,

    Via de weblog van Karin & Marlous kwam ik bij jou terecht ;-)

    Erg leuk dat je ook weer een verslag bij gaat houden!

    Ik wens jullie alvast een hele goede reis en een geweldige vakantie in het mooie/leuke/heerlijke Florida!

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He dat ziet er allemaal onwijs gaaf uit, nou we gaan het allemaal meelezen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij halen onze potten Skippy 'gewoon' in Nederlandoor, net als de grootverpakking Mountain Dew :-)

    Wij moeten nu nog 7 weken wachten tot onze trip, dus gaan we alvast 'voorpretten' met jullie blog !

    Groetjes,
    Petra & Pieter "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen